Кошик 0 Список бажань 0 Account
Меню
Слава Україні! Героям слава! Все буде Україна! 
Графік роботи: Пн-Пт: с 10 до 18, Сб: с 10 до 17, НД: ВИХІДНИЙ
Наша адреса: Україна, м Київ, Софіївська Борщагівка,
вул. Івана Франка 5
Україна, м Київ, Софіївська Борщагівка,
вул. Івана Франка 5
Пн-Пт: с 10:00 до 18:00
Сб: с 10:00 до 17:00
Нд: вихідний

Скрегіт, скрип при гальмуванні на автомобілі Nissan Rogue T32 (2014-2020), Nissan Rogue Sport.

Скрегіт, скрип при гальмуванні. Основні причини скрипу гальм на автомобілі Nissan Rogue T32 (2014-2020), Nissan Rogue Sport.

Приділіть 5-10 хвилин свого дорогоцінного часу та дочитайте статтю до кінця! Прочитайте вслух "процедуру заміни гальмівних колодок" майстру від БОГА, який затягує болти та гайки на власний розсуд, і забув купити динамометричний ключ.
Нехай майстер від БОГА витратить 2 хвилини свого дорогоцінного часу та переставить своїми пальчиками протискрипні пластини з оригінальних зношених колодок на нові!
І пам'ятайте! Інженерний підрозділ Nissan Motor Co., Ltd. мудріше, ніж майстер від БОГА, все що ними розроблено це не просто так!

Проблема скреготу при гальмуванні іноді стосується кожного власника Nissan Rogue T32 (2014-2020), Nissan Rogue Sport (2017-2024). Скрип гальм (колодок) у будь-якому випадку вірний сигнал про несправність одного з критичних вузлів автомобіля, безпосередньо пов'язаного з Вашою безпекою. Розбираємо основні причини чому скриплять гальма!

Скриплять гальма не тільки при гальмуванні, а й у процесі поїздки.

Гальмівні колодки оснащені спеціальними металевими "піщалками", коли поверхня колодки стирається в процесі експлуатації "піщалка" стосується диска і виникає неприємний скрегіт гальм. Це зроблено спеціально – для надійної індикації, що колодки настав час замінити.

Скрип гальм (колодок) виникає через їхню вібрацію.

При гальмуванні природно створюється сильна вібрація в зоні дії колодки і гальмівного диска, при цьому виникають скрипи і навіть протяжні «виски». Зазвичай для того, щоб уникнути сторонніх звуків між колодкою та поршнем супорта встановлюється спеціальна «протискрипна» пластина, що поглинає вібрацію. Часто буває що на деяких СТО зустрічаються механіки-розп...здяї які викидають комплект оригінальних протискрипних пластин зі зношеними колодками!

Буває так, що стара пластина прогнила або зруйнувалась, а нової немає в комплекті колодок, комплект пластин потрібно замовляти лише оригінал. Якщо Ви поміняли колодки на СТО і гальма знову почали свистіти, скрипіти, їсти то просто зверніться в інший сервіс, щоб переконатися, що роботи були виконані точно з усіма вимогами регламенту.

Навіщо потрібні протискрипні пластини для гальмівних колодок?

Протискрипні пластини дозволяють усунути скрипливий звук при гальмуванні машини. Це досягається за рахунок поглинання пластинами коливань, що виникають. Встановлюючи пластини на гальмівні колодки, вдається усунути перекоси і передати гальмівне зусилля при впливі на педаль гальма від поршня супорта по всій поверхні елемента. Як відомо, перекіс колодки виникає практично на всіх автомобілях під час експлуатації. Його поява залежить від того, в якому стані напрямні супорта, чи змащуєте ви їх при кожній заміні колодок.

У якому стані напрямні супорта, чи змащуєте їх при кожній заміні колодок?

Ще одна проблема, яку вирішують протискрипні пластини, це входження до резонансу гальмівної колодки та диска при гальмуванні. Як відомо, в процесі гальмування диск і фрикційний шар прилягають один до одного нерівномірно, особливо якщо поверхні експлуатуються давно і зношувалися. Через нещільне прилягання виникають вібрації, які людина чує як скрип. Відповідно, щоб позбавитися виникнення вібрації і скрипу, потрібно впливати на фрикційний шар. Пластини (які нормальні механіки змащують спеціальним мастилом при заміні колодок) дозволяють змінити частоту та перешкоджають появі звуку.

Процедура заміни колодок на Nissan Rogue T32 (2014-2020), Nissan Rogue Sport (2017-2024)

1. На «плаваючому» супорті відкрутити нижній болт, що фіксують гальмівний циліндр на скобі.

2. Відкинути супорт вгору та закріпити в цьому положенні за деталі підвіски.

3. Вийняти напрямні пальці супорта з гнізда

4. Очистити посадкові місця колодок за допомогою металевої щітки та розпорошити на залишки забруднень швидкий універсальний очищувач

5. Направляючі пальці супорта та їх гнізда очистити від старого мастила та повністю знежирити швидким очисником. Висушити деталі!

6. Втопити поршні гальмівних циліндрів (при заїданні або надмірному зусиллі в русі поршнів зняти гумові пильовики циліндрів, видалити забруднення і розпорошити під пильник силіконовий спрей)

"Розкачати" поршень супорта, послідовно видавлюючи його з циліндра за допомогою педалі гальма і утоплюючи назад струбциною. Перевірити легкість руху поршня та повторно розпорошити під пильовик силіконовий спрей. Одягти пильовик назад.

Складання гальмівного супорта

1. Перед встановленням гальмівних колодок, змастити їх напрямні (контактують з колодками) поверхні на супорті синтетичним мастилом для гальмівної системи. Цим же мастилом обробляються тильні сторони колодок та поверхні антискрипних пластин!

2. Змастити напрямні пальці супорта та їх пильовики

3. Встановіть деталі на місце, зберіть супорт. Перед закручуванням болтів кріплення рекомендується змастити різьблення на вибір алюмінієвим спреєм, мідною пастою або синтетичним мастилом для гальмівної системи.

Після збирання обов'язково очистити диск від слідів використаних складів та від консерваційного мастила, використовуйте швидкий очисник!
Супутні товари
Відгуки читачів
Увійдіть до особистого кабінету або зареєструйтесь перед тим, як написати відгук
1
false
false
true
Вилучити
Змінити
tr