Обміну та поверненню не підлягають:
- запчастини, привезені на замовлення за невірними технічними даними, наданими Покупцем;
- товари, привезені під індивідуальне замовлення або підібрані самостійно;
- електроустаткування (датчики, радари, фари, роз'єми, проводка, жалюзі радіатора);
- скло (лобове скло, бічні стекла, заднє скло);
- розхідники та матеріали (мастила, фільтра, технічні рідини, тощо).
Даний вид товару перевіряється на його цілісність та працездатність у момент отримання.
Вимоги до товару, що повертається:
- товар не повинен мати механічних дефектів та слідів встановлення та експлуатації;
- товар приймається до повернення лише у початковій упаковці, у якій він був відпущений клієнту, незалежно від причини повернення;
- упаковка не повинна містити будь-які написи та/або бути пошкодженою (розкриття упаковки в призначеному місці не є її пошкодженням).
Повернення товару
Повернення з інших причин можливе за повної справності товару та за умови, що він не встановлювався на автомобіль. Такий товар може бути повернений Вами або замінений протягом 14 днів з наступних причин:
- помилка під час підбору нашим менеджером;
- помилка складу під час відвантаження Вашого товару;
- брак виробника.
Повернення та обмін товару належної якості
Ви маєте право обміняти товар належної якості на аналогічний протягом 14 днів після покупки. Повернення товару належної якості можливе у разі, якщо збережено його товарний вигляд (упаковка, пломби, ярлики), споживчі властивості.
При поверненні товару належної якості, PRAVTO поверне його вартість, проте ми маємо право провести експертизу товару з метою визначити його якість та збереження споживчих властивостей.
Порядок повернення товару
У разі повернення товару належної якості, передати товар в упаковці та повній комплектації протягом 14 днів після покупки.
У разі повернення товару неналежної якості необхідно надати:
- довідку та висновок сервісної станції про проведення робіт із встановлення даного товару на автомобіль клієнта та його непридатність;
- копію замовлення-наряду автосервісу, де проводилася установка товару на автомобіль;
- копію ліцензії (сертифіката) даного сервісу на проведення робіт із встановлення цього виробу та обслуговування цього типу автомобіля.
Для отримання додаткової інформації, а також для розгляду претензій до якості товару в індивідуальному порядку та прийняття рішення, просимо Вас звернутися до відділу продажу PRAVTO. Ваша претензія буде розглянута у найкоротший термін з моменту отримання. Ми постараємося знайти оптимальне для Вас рішення.
Клієнтам, які повертають товар з інших регіонів України (не з Києва), необхідно відправляти товар на номер складу вказаного менеджером перевізника і лише на вказаного отримувача. Відправляти товар можна лише після попереднього погодження з менеджером, а після відправлення обов'язково повідомити номер декларації посилки. Категорично не допускається наклейка скотчу, а також будь-які зміни, що призводять до втрати первісного товарного вигляду!
При поверненні товару магазин PRAVTO поверне його вартість не пізніше ніж через 14 робочих днів з моменту отримання товару або проведення експертизи у разі потреби. Повернення коштів здійснюється на зазначені реквізити, або готівкою в офісі.