Кошик 0 Список бажань 0 Account
Меню
🕒 Графік роботи: Пн-Пт 10:00-18:00 | Сб 10:00-16:00 | Нд - вихідний 
  Немає зв'язку?! Пишіть у Viber: (098) 309-04-12  
Наша адреса: Україна, м Київ, Софіївська Борщагівка,
вул. Івана Франка 5
Україна, м Київ, Софіївська Борщагівка,
вул. Івана Франка 5
Пн-Пт: с 10:00 до 18:00
Сб: с 10:00 до 16:00
Нд: вихідний

Протікає роздатка в районі правої піввісі на Nissan, Infiniti: що міняти і чому

Тече роздатка в районі правої піввісі Nissan, Infiniti? Важлива інформація перед заміною сальників

Багато клієнтів, стикаючись із витоком масла з роздатки, замовляють лише один передній сальник — той, який показано на схемі червоною стрілкою. Це найпоширеніша помилка, оскільки в роздатці стоїть не один, а три сальники різного призначення. Їх потрібно змінювати в комплекті, разом з ущільнювальним кільцем кришки.

Що за що відповідає?

• 1 Перший сальник (червона стрілка) — зовнішній. Він захищає роздатку від бруду, води, солі, пилу та піску. Не утримує масло, але надзвичайно важливий для запобігання потраплянню вологи та бруду всередину.

• 2 Другий сальник (зелена стрілка) — середній. Саме він забезпечує основну герметизацію масляної порожнини. Саме через нього найчастіше відбувається витік масла.

• 3 Третій сальник (синя стрілка) — внутрішній. Служить додатковим бар’єром, утримуючи тиск і мастило, особливо під час роботи роздатки на навантаженнях.

• 4 Ущільнювальне кільце кришки роздатки — одноразове. Після демонтажу кришки його не можна повторно встановлювати, адже воно деформується та не забезпечує герметичність.

Чому важливо міняти всі три сальники та кільце одночасно?

• ✅ Щоб відновити заводську герметичність роздатки. Усі елементи працюють разом як єдина система.

• ✅ Щоб уникнути повторного ремонту — і не знімати роздатку вдруге через тиждень.

• ✅ Щоб запобігти потраплянню вологи та пилу в механізм, особливо взимку або в умовах бруду.

• ✅ Рекомендується також заміна масла в роздатці, адже…

Що відбувається з маслом, якщо роздатка не герметична?

Масло в роздатці має властивість втягувати вологу з повітря через нещільності, особливо при зміні температур (конденсат). Якщо сальники зношені або нещільно встановлені:

• у мастило потрапляє волога, що знижує змащувальні властивості масла;

• прискорюється зношування шестерень і підшипників;

• може з’явитись емульсія — суміш масла з водою, яка не змащує, а навпаки, руйнує вузли;

• у критичних випадках це призводить до дорогого ремонту роздатки або муфти заднього приводу.

Порада

Замовляючи сальник правої піввісі — переконайтесь, що ви берете весь комплект з трьох сальників і ущільнюючого кільця, а також оновіть масло в роздатці. Це гарантує, що ремонт буде ефективним і довготривалим.

Відгуки читачів
Увійдіть до особистого кабінету або зареєструйтесь перед тим, як написати відгук
1
false
false
true
Вилучити
Змінити
tr